onsdag 15. mai 2013

Rekker opp igjen...

"Når du rekker opp har du arbeidet/tråden dobbelt så lenge " var det et vittig/klokt hode som sa engang ;-) 
Er ikke helt sikker på om jeg deler denne holdningen akkurat nå som jeg var så godt i gang og nesten ferdig med arbeidet.

Jeg hater virkelig denne delen av arbeidet... Når det du lager ikke blir helt som du hadde tenkt deg og du innser at enten må du rekke opp og gjøre det på nytt for at du skal bruke det,  eller bare gjøre det ferdig og det blir liggende i en skuff uten å bli brukt
.
Slik ble det altså med mitt nyeste prosjekt... Må demontere og rekke opp igjen men det kommer bilder snart av ferdig produkt :-) Først skal 8 store ruter pluss 6 små ruter reduseres til 8 store ruter og monteres sammen igjen.


Jeg som var nesten helt ferdig!

1 kommentar:

  1. Du er en tålmodig sjel, Nina.... Lykke til med arbeidet videre :-)

    SvarSlett

Hei!
Du må gjerne skrive en melding eller kommentar her slik at jeg vet du har vært innom :-)